ISO 9001 - Astraia certification

ČO JE CIEĽOM SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA KVALITY - ISO 9001:2008 ?Systém manažérstva kvality - ISO 9001 : 2008

 

zavedenie poriadku do spoločnosti v oblasti:

  • „papierov“ (riadenie dokumentácie a záznamov),
  • v delení si zodpovedností a právomocí, kompetencií (nemôžu byť zodpovední všetci za všetko),
  • riadení výroby, resp. poskytovaní služby (riadenie procesov),
  • hľadania nových zákazníkov a možností, tak aby boli s Vami nad mieru spokojní (hodnotenie spokojnosti zákazníka),
  • hľadania dodávateľov, pre ktorých ste partner (nakupovanie, hodnotenie dodávateľov),
  • pri pokrivkávaní, ale i napredovaní spoločnosti (interný audit, zlepšovanie).

KOMU JE SYSTÉM MANAŽÉRSTVA KVALITY ISO 9001 URČENÝ?

Systém manažérstva kvality a s ním súvisiaca norma ISO 9001:2008 prislúcha všetkým podnikateľským odvetviam. Táto norma sa dá uplatniť vo všetkých odvetviach rovnako, tzn. v počítačovom priemysle, automobilovom priemysle, potravinárskom, finančných inštitúciách, zdravotníctve alebo službách.

VÝHODY PRE ORGANIZÁCIE S CERTIFIKOVANÝM SYSTÉMOM MANAŽÉRSTVA KVALITY ISO 9001:

  • riadenie procesov - činností;
  • stanovenie a hodnotenie efektívnosti pracovných činností;
  • zabezpečovanie súladu s príslušnou legislatívou v oblasti ochrany dát a informácií;
  • stanovenie a preskúmavanie požiadaviek zákazníka;
  • redukcia nákladov spôsobených chybami v procese;
  • rast konkurenčnej schopnosti organizácie na domácom aj zahraničnom trhu;
  • získanie konkurenčnej výhody pri verejnom obstarávaní a v rôznych tendroch;
  • rast povedomia, odborný rast a motivácia zamestnancov;
  • zvýšenie dôveryhodnosti a imidžu organizácie z pohľadu zákazníkov, štátnej správy a ostatných partnerov.